بازی اقتصاد

تحلیل بازار های مالی بزرگ دنیا

بازی اقتصاد

تحلیل بازار های مالی بزرگ دنیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

صادرات چدن


آیا به فکر صادرات چدن هستید؟
هر آنچه که برای رشد کسب و کارتان در صادرات چدن لازم دارید در ماهان یک جا جمع شده است.کافی است همین حالا اقدام نمایید.
بازار صادراتی چدن مبلغی بیش از 4.5 میلیارد دلار را به خود تخصیص داده است .چدن خام آلیاژ آهن و کربن با حداقل 2 درصد کربن است که قابلیت چکش خواری نداشته و دارای ناخالصی هایی نظیر کروم، فسفر، سیلسیم، منگنز و ناخالصی های دیگر است .به آلیاژ آهن و کربن با حداقل 2 درصد و حداکثر 30 درصد منگنز چدن اشپیگل می گویند.

بیش از ۹۵ درصد وزنی چدن را آهن تشکیل می‌دهد و عناصر آلیاژی اصلی آن کربن و سیلیسیم هستند. به‌طور معمول بین ۲٫۱ تا ۴ درصد کربن و ۱ تا ۳ درصد سیلیسیم دارد و به عنوان آلیاژی سه‌گانه شناخته می‌شود.

چدنها، به استثنا نوع داکتیل، ترد هستند و به دلیل نقطه ذوب پایین، سیالیت، قابلیت ریخته‌گری، ماشین کاری، تغییرشکل ناپذیری و مقاومت به سایش به موادی مهندسی با دامنه وسیعی از کاربرد تبدیل شده و در تولید لوله‌ها، ماشینها، قطعات صنعت خودرو مانند سرسیلندر، بلوک سیلندر و جعبه دنده به کار می‌روند. چدن همچنین به تضعیف و تخریب ناشی از اکسایش (خوردگی) مقاوم است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی