بازی اقتصاد

تحلیل بازار های مالی بزرگ دنیا

بازی اقتصاد

تحلیل بازار های مالی بزرگ دنیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

صادرات فرونیکل

آیا به فکر صادرات فرونیکل هستید؟
هر آنچه که برای رشد کسب و کارتان در صادرات فرونیکل لازم دارید در ماهان یک جا جمع شده است.کافی است همین حالا اقدام نمایید.
فرونیکل یک ماده اولیه در صنایع تولید فروآلیاژها است که در صنعت تولید فولاد های ویژه و فولاد ضد زنگ و همچنین ماده اصلی برای مقاومت در برابر گرما در ریختگری استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ماده خام در فولاد ضد زنگ است و بدلیل درخشندگی فولاد های ضد زنگ و مقاومت در برابر اسید و حرارت در ظروف خانگی و مصالح ساختمانی و شیمی استفاده می شود . این آلیاژ با نام شیمیایی Ferronickel (Fe1.87Ni) و با فرمول شیمیایی FeNi شناخته می وشد این آلیاژ حاوی 35 درصد نیکل و 65 درصد آهن است که بصورت توده گلوله یا پودر یا تکه های 2 تا 30 میلی متری تولید و ارائه می شود.

حجم صادرات فرونیکل در سال 1396 در جهان بالغ بر 4,265,000,000 میلیارد دلار بوده است . با توجه به شرایط بازار ایران در زمینه فروآلیاژها می توان با برنامه و توسعه طرح های صادراتی و بازاریابی اقدام به صادرات این فروآلیاژ مهم کرد.

صادرات فرونیکل


  • ۹۷/۰۵/۲۹
  • mahancompany mahan

صادرات

صادرات فرونیکل

فرونیکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی