بازی اقتصاد

تحلیل بازار های مالی بزرگ دنیا

بازی اقتصاد

تحلیل بازار های مالی بزرگ دنیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آیا به فکر صادرات فروسیلیسیوم هستید؟

هر آنچه که برای رشد کسب و کارتان در صادرات فروسیلیسیوم لازم دارید در ماهان یک جا جمع شده است. کافی است همین حالا اقدام نمایید.
فروسیلیسیوم به عنوان یک فروآلیاژ مورد استقبال قرار گرفته است . با توجه به حجم تجارت جهانی در زمینه فروسیلیسیوم که بیش از 3 میلیارد دلار است ایران شانزدهمین صادرکننده برتر فروسیلیسیوم در جهان است.حجم صادرات فروسیلیسیوم در سال 1396 بالغ بر 30 میلیون دلار بوده است .

فروسیلیسیوم یکی ازانواع فروآلیاژ ها ، حاوی 60-80 درصد وزنی سیلیکون می باشد. این آلیاژ حاصل احیای سیلیکون از سنگ سیلیس و یا ماسه سیلیسی در بستری ازمذاب فولاد می باشد فروسیلیکون با مقدار سیلیسیوم بالای 50% درکوره های قوس الکتریک ودر مقادیرکمتراز 20% درکوره های بلندتولید می گردد.درصد سیلیکون درفروسیلیکون به طورمعمول75درصدی میباشد و این گریدها معمولا”دارای2درصد ناخالصی آلومینیوم وکلسیم می باشد. فروسیلیکون به عنوان منبع سیلیکون درمذاب و برای احیای فلزات ازاکسیدهای آن ها وهمچنین برای جلوگیری از اکسیداسیون فولاد و آلیاژهای فولادی به کار میرود .فروسیلیکون همچنین جهت جلوگیری ازخوردگی وافزایش مقاومت دردمای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین استفاده از فروسیلیکون در چدن ها باعث بالا رفتن سرعت کاربید سازی می گردد.

صادرات فروسیلیسیوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی